Svamp iFokus

Svamp

Etikett01-regler-och-medlemsinformation
Läst 3474 ggr
[marion69]
0

Önskemål?

Har ni några önskemål om artikel om någon speciell svamp eller artikel med nåt som har med svamp att göra?

Skriv ner dina önskemål här nedan. MVH Marion

• Redigerat 2020-11-09 12:29 av Niklas
fibro
0

Jag sätter detta önskemål här, vet inte vart jag annars ska göra av det..

Jag tror många med mig skulle önska att det gick och sätta in foton på ett bildspel i ett och samma inlägg. Är det genomförbart ??

[marion69]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nej, dessvärre går det inte.  Men om du har ett foto-redigeringsprogram, som tex PHOTOSCAPE som är gratis att hämta på internet, så kan man göra ett foto (bildsida) med massor av foton på.

Här kommer ett exempel på hur det kan se ut.

fibro
0

Jahaa vad bra, det där måste jag be dottern lära mig, tack så mycket för tipset Skrattande Skrattande.

Jag tycker det blir bättre om man kan se fler bilder på en gång, just som du visar, kanon !!!

MaMaMade
0

Ja, praktiskt när man vill visa flera sorters bilder av samma svamp, ibland är det svårt att klämma ihop både profil, hatt, undersida o delad på samma bild! Förvånad Skrattande

[marion69]
0

Har ni medlemmar kanske något ni vill skriva.. tex fakta om en svamp eller någon berättelse om nån gång ni var ute och plockade svamp.

Vi är bara två värdar här just nu och det är inte så lätt då att komma upp med nya artiklar, så vi är så klart tacksamma om någon vill komma med någon artikel eller berättelse.

Hör isåfall av dig till mig via PM, skicka din artikel/berättelse till mig, med eller utan bild, så publicerar jag den.

kram

Mitralis
0

Vilket bra tips om sida med fotoredigering Glad
Hoppas bara jag får installera det på sambons dator, han är väldigt petig med sådant.

I övrigt tycker jag att ni gör ett bra jobb med att hålla sajten levande fast det är lågsäsong Glad

[marion69]
0

Tack vare alla goa och svampintresserade medlemmar så hålls sidan levande. Själv måste jag erkänna att jag inte varit så aktiv nu under lågsäsongen, men jag ska sätta igång närmare våren med nya artiklar och tävlingar och dylikt.