Svamp iFokus

Svamp

Etikett16-övrigt
Läst 2219 ggr
janehellen80
0

Trevlig helg..

Vill önska alla en trevlig helg… ska någon ut i skogen får vi hoppas dom hittar svamp !!! Själv är jaghemma m barnen så det blir ingen svamp plockning denna helgen för gubben jobbar !!

Medarbetare på Gotlandsruss i fokus

Av ett russ blev det russigt värre  Skrattande

fibro
0

Detsamma, detsamma - trevlig helg allihop Skrattande

Jag var just en liten vända i skogen, plockade trattisar, gula kantareller, soppar, fårticka och några citronslemskivlingar. Detta blir gott toll kvällens plankstek, mmm Tungan ute

MaMaMade
0

Vet vad det innebär med helgjobb, tack o lov har min Guben slutat det jobbet. Däremot så jagar han älg så jag får nog lov att stanna hemma med kidsen jag med…å andra sidan skjuts det friskt runtom här så det är väl lika bra att stanna hemma på gården. Måste ändå kolla till växthuset, dags att ta in tomaterna o stänga ner för vintern.

janehellen80
0

ja inte roligt m helgjobba men han har eget företag som taxiåkare så då måste han jobba helg när han inte fått tag i chufför….  Men vilket tråkit väder vi har.. regnar och blåser….

Medarbetare på Gotlandsruss i fokus

Av ett russ blev det russigt värre  Skrattande

[marion69]
0

Trevlig helg på er. Hoppas ni hittar mkt svamp om ni ska ut. Själv hinner jag inte. Har tvättstugan och barnen kommer idag. Vi ska baka pizza och kolla på film ikväll.

Bergspuman
0

Jag ska ut imorgon och plocka. Hur mycket och vad vi hittar står skrivet i stjärnorna, men nog ska vi hitta något alltid!

Jag ska vara optimist i alla fall och ta med BÄGGE korgarna ha ha Skrattande